Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 817 | 583 |
h-index | 13 | 12 |
i10-index | 21 | 16 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων7 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Aroutis FosterProfessor, Learning Sciences and Technologies, Drexel UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα drexel.edu
- Amanda BaranyUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα drexel.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Matthew DuvallUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Brendan Eagan, PhDAssociate Director of Partnerships and Community EngagementΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Maria Ofelia "Sweet" Z. San PedroData Scientist at RobloxΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα roblox.com
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα education.wisc.edu
- Michael PhillipsProfessor of Digital Transformation, Monash UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα monash.edu
- Joshua M. RosenbergUniversity of Tennessee, KnoxvilleΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utk.edu
- Aaron KesslerAssistant Director, Learning Sciences and TeachingΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mit.edu
- Erica SnowSRI InternationalΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα asu.edu
- Punya MishraAssoc. Dean of Scholarship & Innovation, Mary Lou Fulton Teacher's College, Arizona StateΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα asu.edu
- Micah WatanabeResearch Scientist, Arizona State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα asu.edu
- Golnaz Arastoopour IrgensClemson UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα clemson.edu
- Simon J. Buckingham ShumProfessor of Learning Informatics, University of Technology Sydney, AUSΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uts.edu.au
- Abigail WooldridgeDepartment of Industrial and Enterprise Systems EngineeringΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Hazel VegaCelmson UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα g.clemson.edu
- Yeyu WangDepartment of Educational Psychology, University of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Amanda Siebert-EvenstoneAge of Learning | Siebert-Evenstone Research Consultants
Παρακολούθηση
Mamta Shah
Senior Learning Scientist, Elsevier
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα elsevier.com