Παρακολούθηση
Stephen Hampton
Stephen Hampton
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psu.edu
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
The technology effect: how perceptions of technology drive excessive optimism
BB Clark, C Robert, SA Hampton
Journal of Business and Psychology 31, 87-102, 2016
642016
How Are US Retailers Protecting Their Customer Data While Growing Their Ad Promotions Business?
D Bartholomew, S Hampton, H Briegel
National Brand and Private Label Marketing Conference, 50-56, 2023
22023
The Technology Heuristic: How Technology Drives Excessive Optimism in Decision Making
B Clark, C Robert, SA Hampton
Academy of Management Proceedings 2013 (1), 10012, 2013
2013
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–3