Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 12167 | 4988 |
h-index | 52 | 33 |
i10-index | 153 | 98 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων11 άρθρα
8 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Wenli Chen 陈文莉Associate Professor, National Institute of Education, Nanyang Technological University SingaporeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nie.edu.sg
- Lung-Hsiang Wong 黄龙翔National Institute of Education, Nanyang Technological UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nie.edu.sg
- Peter SeowNational Institute of Education, Nanyang Technological UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nie.edu.sg
- Longkai WuProfessor, Faculty of Artificial Intelligence in Education, Central China Normal University, ChinaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ccnu.edu.cn
- Marcelo MilradProfessor of Media Technology, Linnaeus University, SwedenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lnu.se
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Ivica BotickiProfessor, Faculty of electrical engineering and computing, University of ZagrebΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fer.unizg.hr
- Cathleen NorrisRegents Professor, University of North TexasΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unt.edu
- Siu-Cheung KongThe Education University of Hong KongΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα eduhk.hk
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα digitalpromise.org
Παρακολούθηση
Chee-Kit Looi
Professor, Education University of Hong Kong
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα eduhk.hk - Αρχική σελίδα