Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 975 | 634 |
h-index | 12 | 10 |
i10-index | 15 | 12 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων2 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Patricia A. DuffProfessor of Language and Literacy Education, University of British ColumbiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ubc.ca
- Alfredo FerreiraLecturer in English for Academic Purposes, University of British ColumbiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ubc.ca
- Saskia Van ViegenDepartment of Languages, Literatures and Linguistics, York UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα yorku.ca
- Victoria SurteesUniversity of the Fraser ValleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ufv.ca
- Monique Bournot-TritesUniversity of British ColumbiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ubc.ca
- Vladan ProdanovicUniversity of British Columbia, Vancouver BC, CanadaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ubc.ca
- Valia SpiliotopoulosFaculty of Arts, University of OttawaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uottawa.ca
- Joanne FoxProfessor of Teaching, University of British ColumbiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ubc.ca
- Darío Luis BanegasSenior Lecturer in Language Education, University of Edinburgh, Scotland, UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Simone SarmentoProfessora, UFRGSΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ufrgs.br
Παρακολούθηση
Sandra Zappa-Hollman
Associate Professor, University of British Columbia
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ubc.ca