Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 26401 | 12987 |
h-index | 75 | 56 |
i10-index | 203 | 143 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων55 άρθρα
7 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Barry FishmanUniversity of MichiganΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα digitalpromise.org
- Lawrence GallagherSenior Assessment and Program Evaluation AnalystΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu
- Kenneth A. Frankcounseling educational psychology and special education, Michigan State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα msu.edu
- Britte ChengPrincipal and Founder, Menlo Education ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα menloedu.org
- Kris D. GutierrezProfessor, Graduate School of Education, UC, Berkeley, Professor, Learning Sciences, UC, BoulderΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα berkeley.edu
- Deborah TatarAssociate Professor of Computer Science and, by courtesy, Psychology, Virginia TechΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.vt.edu
- Mizuko ItoProfessor in Residence, University of California, IrvineΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uci.edu
- Cynthia E. CoburnProfessor, Northwestern UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northwestern.edu
- Sonia LivingstoneProfessor of Social Psychology, Department of Media and Communications, London School of EconomicsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lse.ac.uk
- Juliet SchorBoston CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bc.edu
- john falkprofessor of free-choice learning, oregon state universityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα science.oregonstate.edu
- Chong Min Kim 김종민Associate Professor of Education, GINUEΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα yonsei.ac.kr
- Mark DynarskiPemberton ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα pembertonresearch.com
- Katherine MasynProfessor, Biostatistics, School of Public Health, Georgia State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gsu.edu
- Patricia SchankSRI InternationalΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sri.com
- Robert MislevyUniversity of Maryland (Emeritus); Educational Testing Service (retired)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umd.edu
- Victoria HandAssociate Professor of Mathematics Education, University of Colorado BoulderΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα colorado.edu
- Christopher HoadleyProfessor of Learning Sciences, University at BuffaloΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα buffalo.edu
- Ximena DominguezDigital PromiseΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα digitalpromise.org
Παρακολούθηση
William R Penuel
Distinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive Science
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα colorado.edu