Λήψη του δικού μου προφίλ
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Stephen HuttAssistant Professor, University of DenverΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα du.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Alexandra L. AndresUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gse.upenn.edu
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vanderbilt.edu
- Andrés Felipe ZambranoPhD Student, University of Pennsylvania, Graduate School of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Amanda BaranyUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα drexel.edu
- Stephen E. FancsaliDirector of Advanced Analytics, Carnegie Learning, Inc.Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα carnegielearning.com
- Stefan SlaterUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gse.upenn.edu
- James LesterGoodnight Distinguished University Professor, North Carolina State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncsu.edu
- Jonathan RoweNorth Carolina State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncsu.edu
- Jiayi (Joyce) ZhangUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Clara BelitzUniversity of IllinoisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
Παρακολούθηση
Nidhi Nasiar
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu