Λήψη του δικού μου προφίλ
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Christian FischerAssistant Professor, University of Tübingen, GermanyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-tuebingen.de
- Joshua M. RosenbergUniversity of Tennessee, KnoxvilleΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utk.edu
- Vincent AlevenProfessor of Human-Computer Interaction, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα andrew.cmu.edu
- Shamya KarumbaiahAssistant Professor, University of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Zachary A. PardosAssociate Professor at UC BerkeleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα berkeley.edu
- Ken KoedingerHCII, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cmu.edu
- Jionghao LinCarnegie Mellon University | Centre for Learning Analytics at Monash (Research Affiliate)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα andrew.cmu.edu
- Nikol RummelProfessorin für Pädagogische PsychologieΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rub.de
- Paulo CarvalhoHuman-Computer Interaction Institute, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα andrew.cmu.edu
- Katharina ScheiterUniversity of PotsdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-potsdam.de
Παρακολούθηση
Conrad Borchers
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.cmu.edu - Αρχική σελίδα