Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 8151 | 4304 |
h-index | 17 | 14 |
i10-index | 21 | 15 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Robert V. KozinetsProfessor, University of Southern CaliforniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usc.edu
- Sarah JS WilnerAssociate Professor of Marketing and Chair, Brand Communications, Wilfrid Laurier UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wlu.ca
- Gerrit van BruggenProfessor of Marketing, Rotterdam School of Management, Erasmus University RotterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rsm.nl
- Olivier SibaiMarketing Lecturer, BirkbeckΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bbk.ac.uk
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vu.nl
- Fred LangerakProfessor of Product Development and Management, Eindhoven University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tue.nl
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rug.nl
- Joonas RokkaProfessor of Marketing, EMLYON Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα em-lyon.com
- Joel HietanenProfessor, University of Helsinki, Centre for Consumer Society ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα helsinki.fi
Παρακολούθηση
Kristine DE VALCK
Professor of Marketing, HEC Paris
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hec.fr