Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 378 | 378 |
h-index | 10 | 10 |
i10-index | 10 | 10 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Ruifeng XuProfessor, Harbin Institute of Technology at ShenzhenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hit.edu.cn
- Changlong YuAmazonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα amazon.com
- Wei BiPrincipal Researcher, Tencent AI LABΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tencent.com
- Shuming ShiTencent AI LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tencent.com
- Huan ZhaoSenior Researcher@4ParadigmΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα 4paradigm.com
- Wei WangTsinghua UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mails.tsinghua.edu.cn
- Xiaojiang LiuAppleΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα apple.com
- Yu CaoThe University of SydneyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni.sydney.edu.au
- Haolin DengHarbin Institute of Technology (Shenzhen)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stu.hit.edu.cn
- Guodong ZhouSoochow University, ChinaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα suda.edu.cn
- Yahui LIUWuhan University; University of Trento; HuaweiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα huawei.com
- Fangqi ZhuHarbin Institute of Technology, ShenzhenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stu.hit.edu.cn
- Zhang yice哈尔滨工业大学(深圳)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stu.hit.edu.cn
- Lanning WeiInstitute of Computing Technology, Chinese Academy of SciencesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ict.ac.cn
Παρακολούθηση
Jun Gao
Άλλα ονόματα高 俊
HITSZ
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stu.hit.edu.cn