Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4744 | 2970 |
h-index | 27 | 19 |
i10-index | 39 | 29 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων5 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Breanne K. LittsUtah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Kimberly M SheridanAssociate Professor of Education, George Mason UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gmu.edu
- Yasmin B. KafaiProfessor of Learning Sciences, University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uci.edu
- Trevor OwensChief Research Officer, American Institute of Physics; Lecturer, UMD iSchool; Public Historian, AMUΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gmu.edu
- Richard HalversonUniversity of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα education.wisc.edu
- Damiana Gibbons PylesAppalachian State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα appstate.edu
- Rebecca LowenhauptAssociate Professor of Education, Boston CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bc.edu
- Alecia Marie MagnificoAssociate Professor of English Teaching, University of New HampshireΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unh.edu
- Belén Hernando-LlorénsUniversity of IowaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uiowa.edu
Παρακολούθηση
Erica Rosenfeld Halverson
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu - Αρχική σελίδα