Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1046 | 584 |
h-index | 15 | 14 |
i10-index | 18 | 17 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων13 άρθρα
3 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Jacek GondzioProfessor of Optimization, School of Mathematics, Edinburgh UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Jörg KalcsicsThe University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Martine LabbéUniversité Libre de BruxellesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ulb.be
- David ManloveProfessor of Algorithms and Complexity, School of Computing Science, University of GlasgowΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα glasgow.ac.uk
- Maxence DelormeTilburg UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tilburguniversity.edu
- William PetterssonUniversity of GlasgowΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα glasgow.ac.uk
- Francisco J.NogalesFull Professor of Statistics and Optimization, Universidad Carlos III de Madrid, SpainΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uc3m.es
- Jesse O'HanleyProfessor of Environmental Systems Management, Kent Business School, University of KentΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kent.ac.uk
- Maria Paola ScaparraUniversity of KentΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kent.ac.uk
- Justo PuertoUniversidad de SevillaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα us.es
- Lieselot VanhaverbekeVrije Universiteit BrusselΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vub.be
- Valentina CacchianiDEI, University of BolognaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unibo.it
Παρακολούθηση
Sergio García Quiles
School of Mathematics, The University of Edinburgh
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk - Αρχική σελίδα