Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1626 | 914 |
h-index | 22 | 15 |
i10-index | 30 | 22 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Jeroen K VermuntProfessor of Methodology and Statistics, Tilburg UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uvt.nl
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rug.nl
- Emiel EijdenbergJames Cook UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα jcu.edu.au
- Elco van BurgProfessor of Organizational Theory, Vrije Universiteit AmsterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vu.nl
- Andre LucasVrije Universiteit Amsterdam and Tinbergen InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vu.nl
- Klaas SijtsmaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tilburguniversity.edu
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα monash.edu
- Paul SteffensUniversity of AdelaideΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα adelaide.edu.au
- Michele CostaDepartment of Economics, University of BolognaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unibo.it
Παρακολούθηση
Leo Paas
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα auckland.ac.nz