Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 205 | 106 |
h-index | 6 | 5 |
i10-index | 4 | 2 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Paolo QuattroneUniversity of ManchesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα manchester.ac.uk
- Richard KirkhamThe University of ManchesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα manchester.ac.uk
- Terry WilliamsDean and Professor of Management Science, Hull University Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hull.ac.uk
- Simon D SmithReader in Construction Project Management, University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Henrietta BakerResearch Impact ManagerΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Terry Cooke-DaviesIndependentΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα insearchofwisdom.online
- Paul JeffreyProfessor of Water Management, Cranfield UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cranfield.ac.uk
- Henry P WynnLondon School of Economics and Alan Turing Institute, LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lse.ac.uk
- James HetheringtonDirector of Research Engineering, The Alan Turing InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Chris DentLecturerΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα durham.ac.uk
- Gareth P HarrisonUniversity of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- David RushUniversity of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Adam AnyszewskiPhD Student, University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
Παρακολούθηση
Gordon Masterton
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk - Αρχική σελίδα