Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 752 | 660 |
h-index | 13 | 10 |
i10-index | 15 | 12 |
Συν-συγγραφείς
- Amos StorkeyProfessor of Machine Learning and AI, School of Informatics, University of Edinburgh, UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Elliot J. CrowleyUniversity of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Sharat AkhouryIEEEΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ieee.org
- Antreas AntoniouUniversity of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα antreas.io
- Martin AsenovSystems Infrastructure Research, Edinburgh Research Center, Huawei TechnologiesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα huawei.com
- Adam BarkerProfessor of Computer Science, University of St AndrewsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα st-andrews.ac.uk
- Dr Natasha BothaMechanical Engineer at the Council for Scientific and Industrial ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα csir.co.za
- Benjamin RosmanProfessor at the University of the Witwatersrand, South AfricaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wits.ac.za
- Yaseen MoollaBiometrics Researcher, Council for Scientific and Industrial ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα csir.co.za
- Stanisław JastrzębskiChief Technology Officer & Chief Scientist @ Molecule.OneΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα molecule.one
- Qiwen DengSystem Infrastructure team, Huawei Edinburgh RCΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα huawei.com
- Patrick MaraisAssociate Professor, Dept of Computer Science, University of Cape TownΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.uct.ac.za
Παρακολούθηση
Luke Darlow
Huawei Research Centre, Edinburgh
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sms.ed.ac.uk - Αρχική σελίδα