Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 312 | 242 |
h-index | 8 | 7 |
i10-index | 8 | 6 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων6 άρθρα
5 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Catherine SnowHarvard Graduate School of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gse.harvard.edu
- Ha Yeon KimNew York UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nyu.edu
- Jennifer CulbertsonProfessor, Department of Linguistics and English Language, University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Robert SelmanHarvard UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα harvard.edu
- Erin ZaroukianUS Army Research LaboratoryΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα jhu.edu
- Akira OmakiAssistant Professor of Linguistics, University of WashingtonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uw.edu
- Allen G. HarbaughAssistant Professor, Longwood UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα longwood.edu
- Nan MuJohns Hopkins UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα jhu.edu
- Emily Phillips GallowayAssistant Professor, Vanderbilt University, Peabody College of Education and Human DevelopmentΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vanderbilt.edu
- Julie Esparza BrownProfessor, Portland State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα pdx.edu
- Amie Green RapaportUniversity of Southern CaliforniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usc.edu
- Ashley PiersonAmerican Institutes for ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα air.org