Παρακολούθηση
Dr Aikaterini (Katrina) I. Tavoulari
Dr Aikaterini (Katrina) I. Tavoulari
Άλλα ονόματαAikaterini Tavoulari
Research Associate, University of Bath/U.K. - Editor, Oxford University/U.K.
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bath.ac.uk - Αρχική σελίδα
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
Early intervention in Greece: Present situation and proposal for the future
A Tavoulari, P Katsoulis, V Argyropoulos
M. Vuković, The 8th International Scientific Conference Special Education …, 2014
22014
THE use of smell and taste as an alternative perspective for teaching the blind and deaf blind students
A Tavoulari, M Zeza, P Katsoulis, D Zafeira, A Skaltsouni
12015
“Disability, attitudes and stigma in Greek society”: Exploring the perceptions of caregivers and professionals regarding the repetitive behaviour of children with vision …
A Tavoulari
University of Birmingham, 2022
2022
“Disability, attitudes and stigma in Greek society”: exploring the perceptions of caregivers and professionals regarding the repetitive behaviour of children with vision …
AI Tavoulari
University of Birmingham, United Kingdom, 2022
2022
Enhancing inclusion and personal and professional development in Business education and learning using LEGO® Serious Play™
A Tavoulari, C Chapain, L Evans, M Tran
BBS Learning and Teaching Conference, 2020
2020
Enhancing inclusion and personal and professional development in Business education and learning using LEGO® Serious PlayTM.
C Chapain, MK Tran, L Evans, A Tavoulari
Virtual education conference, 2020
2020
Πρόγραμμα Orff-Schulwerk για μαθητές νηπιαγωγείου με μερική ή ολική απώλεια όρασης
AI Tavoulari
the 4th Pan-Hellenic Congress of Special Education:“Modern trends …, 2020
2020
Kvalitet života povezan sa stanjem vida dece uzrasta od tri do sedam godina
M Anđelković, V Vučinić, A Tavoulari
Proceedings-Eurlyaid Conference 2017 „Early Childhood Intervention: For …, 2017
2017
Views and experiences of general and special preschool teachers, regarding the educational policy and the implementation of inclusive collaborative practices
E Deropoulou-Derou, M Gelastopoulou, V Kalogridi, A Tavoulari
European Educational Research Association (EERA), 2015
2015
Ένα σχέδιο εκκένωσης σχολείου τυφλών, MDVI και τυφλοκωφών μαθητών-Καθολικός σχεδιασμός εύρεσης δρόμων και γνωστικών χαρτών με χρήση πολυαισθητηριακών μέσων
A Tavoulari, M Stylidi, P Katsoulis, V Pasparaki, M Zeza
2015
A School Evacuation Plan after Earthquake for Blind, MDVI and Deaf-Blind Students-Universal Design of Wayfinding and Cognitive Maps Using Multi-Sensory Signs
M Stylidi, A Tavoulari, M Zeza, P Katsoulis, V Pasparaki
system 1 (3), 4, 2015
2015
Πρώιμη παρέμβαση στην Ελλάδα: Υπάρχουσα κατάσταση και μελλοντική πρόταση
A Tavoulari, P Katsoulis, V Argyropoulos
The 8th International Scientific Conference, 2014
2014
Η χρήση της όσφρησης και της γεύσης σαν μία εναλλακτική προσέγγιση διδασκαλίας τυφλών και τηφλοκωφών μαθητών
A Tavoulari, M Zeza, A Skaltsouni, P Katsoulis, D Zafeira
8th ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of people with …, 2013
2013
Από το αυτιστικό παιδί στον αυτιστικό ενήλικα: Η συμβολή του παιδιάτρου
A Tavoulari, D Papoudi
3rd State of The Art Adolescent Medicine Course, European Board of the …, 2010
2010
Μιμητική ανταπόκριση παιδιού με αυτισμού στις δομημένες δραστηριότητες ερευνητή (μελέτη περίπτωσης)
A Tavoulari, D Papoudi
2nd Pan-Hellenic Congress of Special Education:“Special Education as a …, 2009
2009
Collaborative practices of general and special preschool education teachers in general inclusive preschool education in Greece
E Nteropoulou-Nterou, M Gelastopoulou, V Kalogridi, A Tavoulari
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–16