Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 5762 | 4940 |
h-index | 43 | 39 |
i10-index | 62 | 60 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Harm J.A. BiemansEducation & Learning Sciences, Wageningen University & ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wur.nl
- Martin MulderEm. Professor of Education, Wageningen UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα martinmulder.eu
- Seyyed Kazem BanihashemOpen Universiteit, The NetherlandsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ou.nl
- Javad HatamiFull Professor in Educational TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα modares.ac.ir
- MOHAMMAD CHIZARIProfessor Tarbiat Modares UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα modares.ac.ir
- Mohammadreza FarrokhniaAssistant Professor at University of TwenteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utwente.nl
- Armin WeinbergerSaarland University, Department of Educational TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mx.uni-saarland.de
- Ebrahim TalaeeHubert Humphrey Fellow at Penn State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psu.edu
- Saeed LatifiAssistant professor at University of KharazmiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα modares.ac.ir
- Stan van GinkelAssociate Professor of Educational TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hu.nl
- Vitaliy PopovUniversity of Michigan, Medical School and School of InformationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα med.umich.edu
- Paul A. KirschnerEmeritus Professor (Educational Psychology), Open University of the NetherlandsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ou.nl
- Hashem FardaneshProfessor of Psychology and Instructional TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα modares.ac.ir
- Hojjat DehghanzadehAssistant professor, Urmia UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα urmia.ac.ir
- Sanna JarvelaProfessor in Learning Sciences and Educational Technology, University of OuluΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα oulu.fi
- Stephanie D. TeasleySchool of Information, University of MichiganΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Perry den BrokProfessor in Education and Learning Studies, Wageningen UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wur.nl
- Héctor J. Pijeira-DíazAssistant Professor, University of JyväskyläΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα jyu.fi
- SL GoeiVU AmsterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vu.nl
- hans van luithoogleraar diagnostiek en behandeling van kinderen met dyscalculieΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uu.nl
Παρακολούθηση
Omid Noroozi
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wur.nl - Αρχική σελίδα