Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 10228 | 3920 |
h-index | 33 | 26 |
i10-index | 55 | 43 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων9 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Brian J. ReiserProfessor of Learning Sciences, Northwestern UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northwestern.edu
- Jarod KawasakiAssistant Professor, California State University, Dominguez HillsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα csudh.edu
- Jeffrey A. GreeneProfessor, School of Education, University of North Carolina at Chapel HillΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα email.unc.edu
- Ivar BråtenProfessor of Educational Psychology at the University of Oslo, NorwayΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ped.uio.no
- Philip BellProfessor of Education, Shauna C. Larson Chair of the Learning Sciences, University of WashingtonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uw.edu
- Brian K SmithProfessor, Boston CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bc.edu
- Iris TabakBen-Gurion University of the NegevΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bgu.ac.il
- Sihan XiaoAssociate Professor, Institute of Curriculum and Instruction, East China Normal UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kcx.ecnu.edu.cn
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vanderbilt.edu
- Anahid S. ModrekAssistant Professor, Department of PsychologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα csusb.edu
- Aylin ÇamMuğla Sıtkı Koçman ÜniversitesiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mu.edu.tr
- Beate SodianΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psy.lmu.de
- Aletha M. Harven, Ph.D.California State University, StanislausΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα csustan.edu
- Christine L. BorgmanDistinguished Professor of Information Studies, UCLAΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucla.edu
- Elizabeth RedmanSenior Researcher. CRESST/UCLAΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cse.ucla.edu
- David DeLiemaAssistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational PsychologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umn.edu
- Staša MilojevićAssociate Professor, Luddy School of Informatics, Computing, and Engineering, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Jillian C WallisPostdoctoral Researcher, University of Michigan, School of InformationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα moebiustrip.org
- J. Gregory Trafton, Greg TraftonNaval Research Laboratory, George Mason University, Princeton UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nrl.navy.mil
- Deanna KuhnTeachers College Columbia UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tc.columbia.edu
Παρακολούθηση
William Sandoval
Head, Dept of STEM Education, North Carolina State University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncsu.edu - Αρχική σελίδα