Παρακολούθηση
Olalekan Seriki
Olalekan Seriki
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ou.edu
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
How complexity impacts salesperson counterproductive behavior: The mediating role of moral disengagement
OK Seriki, P Nath, CA Ingene, KR Evans
Journal of Business Research 107, 324-335, 2020
482020
Unintended effects of marketing messages on salespeople’s cynicism
OK Seriki, KR Evans, HJ Jeon, RP Dant, A Helm
European Journal of Marketing 50 (5/6), 1047-1072, 2016
172016
Salesperson Counterproductive Behavior: A Study of Direct and Indirect Effects of Complexity, Organizational, and Personality-related Antecedents
O Seriki
2017
UNINTENDED EFFECTS OF MARKETING MESSAGES ON BOUNDARY SPANNERS
OK Seriki, KR Evans, RP Dant, HJJ Jeon, A Helm
ROBERT MITTELSTAEDT DOCTORAL SYMPOSIUM PROCEEDINGS, 43, 2013
2013
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–4