Παρακολούθηση
Xi Chen
Xi Chen
Associate Professor of Marketing, RSM, Erasmus University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rsm.nl - Αρχική σελίδα
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
Uncovering the importance of relationship characteristics in social networks: Implications for seeding strategies
X Chen, R Van Der Lans, TQ Phan
Journal of Marketing Research 54 (2), 187-201, 2017
902017
Efficient estimation of network games of incomplete information: Application to large online social networks
X Chen, R van der Lans, M Trusov
Management Science 67 (12), 7575-7598, 2021
82021
Integrating social networks into marketing decision models
X Chen, R Van Der Lans, M Trusov
Handbook of marketing decision models, 505-529, 2017
42017
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–3