Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1729 | 1046 |
h-index | 22 | 17 |
i10-index | 27 | 23 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων3 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Diana T. SanchezProfessor of Psychology, Rutgers UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psych.rutgers.edu
- Corinne Moss-RacusinAssociate Professor of Psychology, Skidmore CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα skidmore.edu
- Julie WoodzickaProfessor of PsychologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wlu.edu
- Tabitha PeckDavidson CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα davidson.edu
- Kimberly BourneUniversity of WashingtonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uw.edu
- Sadie Leder ElderAssistant Professor of PsychologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα highpoint.edu
- George ChavezAssistant Professor of Psychology, Bloomsburg UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bloomu.edu
- Leigh S. WiltonAssociate Professor, Skidmore CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα skidmore.edu
- Jared KeeleyVirginia Commonwealth UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vcu.edu
- Julie E. PhelanFairleigh Dickinson University; Therapy Resources of Morris County; Phelan ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα therapyresourcesmc.com
Παρακολούθηση
Jessica J. Good
Associate Professor of Psychology, Davidson College
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα davidson.edu