Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 5026 | 2275 |
h-index | 26 | 17 |
i10-index | 32 | 24 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Christophe Van den BulteProfessor of Marketing, The Wharton School of the University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wharton.upenn.edu
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hbs.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα columbia.edu
- Thomas ValenteProfessor of Preventive Medicine, University of Southern CaliforniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usc.edu
- Jonah BergerThe Wharton SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wharton.upenn.edu
- Eva AscarzaHarvard Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hbs.edu
- Peter J DanaherProfessor of Marketing and Econometrics, Monash UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα monash.edu
- Florian StahlProfessor, University of MannheimΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bwl.uni-mannheim.de
Παρακολούθηση
Raghuram Iyengar
Professor, Marketing
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wharton.upenn.edu