Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 6627 | 2469 |
h-index | 41 | 26 |
i10-index | 85 | 48 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων2 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Philip GarciaProfessor and T.A. Hieronymus Chair, Agricultural and Consumer Economics, University of IllinoisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Brian WansinkFormer Professor, Cornell Food and Brand LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα Cornell.edu
- Arvid O. I. HoffmannProfessor of Marketing at Adelaide Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα adelaide.edu.au
- Nikos KalogerasCORMEC/MCB, Wageningen University & Research & SIB/Zuyd UASΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wur.nl
- Koert Van IttersumProfessor of Marketing and Consumer Well-being, University of GroningenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rug.nl
- Andres Trujillo-BarreraUniversity of IdahoΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uidaho.edu
- Scott H. IrwinLaurence J. Norton Chair, Department of Agricultural and Consumer Economics, University of IllinoisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Thomas PostMaastricht UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα maastrichtuniversity.nl
Παρακολούθηση
Joost M.E. Pennings
Professor Marketing, Professor Finance, Wageningen University, Maastricht University, University of
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wur.nl - Αρχική σελίδα