Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4853 | 3187 |
h-index | 33 | 28 |
i10-index | 58 | 53 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων39 άρθρα
7 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Glenn I. RoismanRobert Holmes Beck Chair of Ideas in Education, Distinguished McKnight University ProfessorΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umn.edu
- Daniel MessingerUniversity of MiamiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα miami.edu
- Tracy VaillancourtFull Professor and Canada Research Chair, University of OttawaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uottawa.ca
- Katherine C. HaydonMount Holyoke CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mtholyoke.edu
- R. Chris FraleyProfessor of Psychology, University of Illinois at Urbana-ChampaignΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Ashley M. GrohUniversity of MissouriΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα missouri.edu
- Madison Aitken, Ph.D., C.Psych.,Department of Psychology, York UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα yorku.ca
- Esther LeerkesThe University of North Carolina at GreensboroΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uncg.edu
- Susan CalkinsUNC GreensboroΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uncg.edu
- Sy-Miin ChowThe Pennsylvania State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psu.edu
- Kazuko BehrensState University of New York Polytechnic InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sunyit.edu
- Marinus van IJzendoornUCL University College London; Monash UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Jay BelskyUniversity of California, DavisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucdavis.edu
Παρακολούθηση