Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1399 | 811 |
h-index | 18 | 15 |
i10-index | 22 | 20 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Maher Abu-Hilal or M Abu HilalProfessor of Psychology, Sultan Qaboos UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα squ.edu.om
- Herbert W. MarshDistinguished Professor, Australian Catholic University; Oxford UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα acu.edu.au
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-tuebingen.de
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα acu.edu.au
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα concordia.ca
- Ibrahim Alqaryouti؛professor in special education, Sultan Qaboos UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα squ.edu.om
- Ulrich TrautweinUniversity of Tübingen, University of Tubingen, Universität TübingenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-tuebingen.de
Παρακολούθηση
Faisal Abdelfattah
Amman Arab University, Jordan
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα aau.edu.jo