Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 426 | 295 |
h-index | 10 | 9 |
i10-index | 10 | 9 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων3 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα berkeley.edu
- Sofia TancrediUC BerkeleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα berkeley.edu
- Ramesh BalasubramaniamProfessor, University of California, MercedΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucmerced.edu
- Baruch Schwarzthe Hebrew UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mail.huji.ac.il
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- david shinarBen Gurion University of the NegevΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bgu.ac.il
- Nachshon MeiranProfessor of Psychology, Ben-Gurion University of the NegevΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bgu.ac.il
- Noam Tractinsky נעם טרקטינסקיSoftware and Information Systems Engineering, Ben-Gurion University of the NegevΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bgu.ac.il
- Shai OlsherUniversity of HaifaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα edu.haifa.ac.il
- Michal YerushalmyProfessor Emerita of Mathematics EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα edu.haifa.ac.il
- Gitte van HeldenDelft University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tudelft.nl
- Arthur BakkerUniversity of AmsterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uva.nl
- Rosa AlbertoUtrecht UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uu.nl
- Yishay MorInstitute for applied research in AI and Education, R&D division, Ministry of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα yishaymor.org
- Andreas HarrerUniversity of the Applied Sciences DortmundΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fh-dortmund.de
- Zacharoula SmyrnaiouAssociate Professor in Contemporary Learning Theories and Science Education, NKUAΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα eds.uoa.gr
- NIKOLETA YIANNOUTSOUJoint Research Centre - European CommissionΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ec.europa.eu
- Rupert WegerifProfessor of Education, University of CambridgeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cam.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unisa.edu.au
- Maria DaskoliaDepartment of Educational Studies, National and Kapodistrian University of AthensΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα eds.uoa.gr
Παρακολούθηση
Rotem Abdu
David Yellin College of Education
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dyellin.ac.il