Early Numeracy in Children with Down’s Syndrome in Greece G Charitaki, G Baralis, S Polychronopoulou, D Lappas, GS Soulis Psychology 5 (12), 1426, 2014 | 16 | 2014 |
Difficulty in Learning to count or effect of short-term memory deficiency in mathematical abilities G Charitaki, G Baralis, S Polychronopoulou, D Lappas, SG Soulis Research in Teacher Education. ISSN, 2046-1240, 2015 | 13 | 2015 |
Factors Related to Numerical Ability of Children with Down Syndrome G Charitaki, G Baralis, S Polychronopoulou, D Lappas, SG Soulis Journal of Child Psychology and Psychiatry 29, 407-431, 2014 | 12 | 2014 |
Providing students with mild mental retardation the opportunity to solve Division Problems related to real life G Baralis, S Soulis, D Lappas, G Charitaki HMS International Journal for Mathematics in Education 4, 195-206, 2012 | 11 | 2012 |
Les strategies des eleves d’aujourd’hui sur le probleme de la duplication du carre G Kosyvas, G Baralis Repères IREM 78, 13-36, 2010 | 7 | 2010 |
The instruction of Euclidean Geometry with the use of educational software in multilingual classes G Baralis, T Malafekas, E Rappos, P Vlamos The teaching of Mathematics 3 (2), 105-113, 2000 | 4 | 2000 |
A pilot project comparing the effectiveness of using ICT for teaching addition and subtraction with first grade students N Zaranis, G Baralis Proceedings of the The International Conference on Engineering & MIS 2015, 4, 2015 | 3 | 2015 |
Οι γεωμετρικές έννοιες στα σχολικά βιβλία της Α΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου Γ Μπαραλής Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης 2014 (1), 271-280, 2016 | 2 | 2016 |
Η γένεση και ο ρόλος του μηδενός στα συστήματα αρίθμησης των Βαβυλωνίων, των Μάγια, των Κινέζων και των Ινδών. Γ Μπαραλής Μαθηματική Επιθεώρηση, 24-44, 2004 | 1 | 2004 |
Διαχρονική εξέλιξη βασικών μαθηματικών εννοιών. Η αρχική έννοια της συνάρτησης και η εξέλιξη της στην ανθρώπινη σκέψη: η εισαγωγή της έννοιας της συνάρτησης στα αναλυτικά … Γ Μπαραλής Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό …, 2000 | 1 | 2000 |
Common Difficulties among Children with Down’s Syndrome in Acquiring Basic Counting Skills G Charitaki, G Baralis, S Polychronopoulou, D Lappas, SG Soulis | | 2018 |
Η σημασία της χρήσης εικόνας από μαθητές με σύνδρομο DOWN ως εξωτερική αναπαράσταση λεκτικών προβλημάτων πρόσθεσης και αφαίρεσης Γ Χαριτάκη, Γ Μπαραλής, Σ Πολυχρονοπούλου, ΑΣ Αντωνίου Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης 2016 (2), 1446-1466, 2017 | | 2017 |
Η χρήση της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στην επίλυση προβλημάτων Φυσικής Γ Μπαραλής, Μ Πατσαλιάς Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης 2014 (1), 281-292, 2016 | | 2016 |
Εκτίμηση της πρώιμης μαθηματικής ανάπτυξης των μαθητών με σύνδρομο Down Γ Χαριτάκη, Γ Μπαραλής, Σ Πολυχρονοπούλου Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης 2014 (2), 587-600, 2016 | | 2016 |
Θεωρήματα και Κατασκευές με τις μεθόδους της ανάλυσης και της σύνθεσης στο περιοδικό Ερμής ο Λόγιος και στο σχολικό βιβλίο Ευκλείδεια Γεωμετρία Γ Μπαραλής Ηώς 4 (2), 57-74, 2016 | | 2016 |
Ο Θυμαρίδας ο Πάριος και η συμβολή του στην επίλυση γραμμικών συστημάτων Γ Μπαραλής Ηώς 4 (1), 127-138, 2015 | | 2015 |
Ικανότητα μετάβασης από μια μορφή αναπαράστασης σε άλλη για τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Γυμνάσιου Γ Μπαραλής Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, 145-155, 2003 | | 2003 |
Η συμβολή των Αράβων στη διάσωση και διάδοση Ελληνικών μαθηματικών έργων. Γ Μπαραλής Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, 390-405, 2002 | | 2002 |
Η ικανότητα μαθηματικοποίησης και επίλυσης προβλήματος απο τους μαθητές Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου Γ Μπαραλής Ευκλείδης Γ, 20-36, 2001 | | 2001 |
Τα Στοιχεία του Ευκλείδη και η μαθηματική εκπαίδευση, μια διαρκώς ανανεούμενη σχέση Γ Δημάκος, Γ Μπαραλής, Ι Κεκές Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, 375-389, 2001 | | 2001 |