Παρακολούθηση
Georgios Baralis
Georgios Baralis
Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα primedu.uoa.gr - Αρχική σελίδα
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
Early Numeracy in Children with Down’s Syndrome in Greece
G Charitaki, G Baralis, S Polychronopoulou, D Lappas, GS Soulis
Psychology 5 (12), 1426, 2014
162014
Difficulty in Learning to count or effect of short-term memory deficiency in mathematical abilities
G Charitaki, G Baralis, S Polychronopoulou, D Lappas, SG Soulis
Research in Teacher Education. ISSN, 2046-1240, 2015
132015
Factors Related to Numerical Ability of Children with Down Syndrome
G Charitaki, G Baralis, S Polychronopoulou, D Lappas, SG Soulis
Journal of Child Psychology and Psychiatry 29, 407-431, 2014
122014
Providing students with mild mental retardation the opportunity to solve Division Problems related to real life
G Baralis, S Soulis, D Lappas, G Charitaki
HMS International Journal for Mathematics in Education 4, 195-206, 2012
112012
Les strategies des eleves d’aujourd’hui sur le probleme de la duplication du carre
G Kosyvas, G Baralis
Repères IREM 78, 13-36, 2010
72010
The instruction of Euclidean Geometry with the use of educational software in multilingual classes
G Baralis, T Malafekas, E Rappos, P Vlamos
The teaching of Mathematics 3 (2), 105-113, 2000
42000
A pilot project comparing the effectiveness of using ICT for teaching addition and subtraction with first grade students
N Zaranis, G Baralis
Proceedings of the The International Conference on Engineering & MIS 2015, 4, 2015
32015
Οι γεωμετρικές έννοιες στα σχολικά βιβλία της Α΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου
Γ Μπαραλής
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης 2014 (1), 271-280, 2016
22016
Η γένεση και ο ρόλος του μηδενός στα συστήματα αρίθμησης των Βαβυλωνίων, των Μάγια, των Κινέζων και των Ινδών.
Γ Μπαραλής
Μαθηματική Επιθεώρηση, 24-44, 2004
12004
Διαχρονική εξέλιξη βασικών μαθηματικών εννοιών. Η αρχική έννοια της συνάρτησης και η εξέλιξη της στην ανθρώπινη σκέψη: η εισαγωγή της έννοιας της συνάρτησης στα αναλυτικά …
Γ Μπαραλής
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό …, 2000
12000
Common Difficulties among Children with Down’s Syndrome in Acquiring Basic Counting Skills
G Charitaki, G Baralis, S Polychronopoulou, D Lappas, SG Soulis
2018
Η σημασία της χρήσης εικόνας από μαθητές με σύνδρομο DOWN ως εξωτερική αναπαράσταση λεκτικών προβλημάτων πρόσθεσης και αφαίρεσης
Γ Χαριτάκη, Γ Μπαραλής, Σ Πολυχρονοπούλου, ΑΣ Αντωνίου
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης 2016 (2), 1446-1466, 2017
2017
Η χρήση της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στην επίλυση προβλημάτων Φυσικής
Γ Μπαραλής, Μ Πατσαλιάς
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης 2014 (1), 281-292, 2016
2016
Εκτίμηση της πρώιμης μαθηματικής ανάπτυξης των μαθητών με σύνδρομο Down
Γ Χαριτάκη, Γ Μπαραλής, Σ Πολυχρονοπούλου
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης 2014 (2), 587-600, 2016
2016
Θεωρήματα και Κατασκευές με τις μεθόδους της ανάλυσης και της σύνθεσης στο περιοδικό Ερμής ο Λόγιος και στο σχολικό βιβλίο Ευκλείδεια Γεωμετρία
Γ Μπαραλής
Ηώς 4 (2), 57-74, 2016
2016
Ο Θυμαρίδας ο Πάριος και η συμβολή του στην επίλυση γραμμικών συστημάτων
Γ Μπαραλής
Ηώς 4 (1), 127-138, 2015
2015
Ικανότητα μετάβασης από μια μορφή αναπαράστασης σε άλλη για τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Γυμνάσιου
Γ Μπαραλής
Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, 145-155, 2003
2003
Η συμβολή των Αράβων στη διάσωση και διάδοση Ελληνικών μαθηματικών έργων.
Γ Μπαραλής
Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, 390-405, 2002
2002
Η ικανότητα μαθηματικοποίησης και επίλυσης προβλήματος απο τους μαθητές Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου
Γ Μπαραλής
Ευκλείδης Γ, 20-36, 2001
2001
Τα Στοιχεία του Ευκλείδη και η μαθηματική εκπαίδευση, μια διαρκώς ανανεούμενη σχέση
Γ Δημάκος, Γ Μπαραλής, Ι Κεκές
Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, 375-389, 2001
2001
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–20