Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 11231 | 8381 |
h-index | 38 | 37 |
i10-index | 50 | 44 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων3 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Matthew AlexanderReader in Marketing, University of Strathclyde, Glasgow, UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα strath.ac.uk
- Leena Aarikka-StenroosProfessor of Industrial Management, Tampere UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tuni.fi
- Larissa BeckerAssistant Professor in Marketing, Hanken School of EconomicsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hanken.fi
- Aino HalinenProfessor of Marketing, Turku School of Economics, University of TurkuΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utu.fi
- Jodie ConduitProfessor of Marketing, University of AdelaideΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα adelaide.edu.au
- Anu HelkkulaSenior Research Specialist, Research Ethics, Hanken School of Economics, FinlandΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hanken.fi
- Julia FehrerThe University of Auckland Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα auckland.ac.nz
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα auckland.ac.nz
- Lars WitellLinköping University and Karlstad UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα liu.se
- Bo EdvardssonProfessor of Business Administration, CTF Service Research Centre, Karlstad universityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kau.se
- Helen PerksProfessor, Karlstad University, SwedenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kau.se
- Mekhail MustakHanken School of EconicsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utu.fi
- Anders GustafssonProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bi.no
- Margareta FrimanProfessor, SAMOT, CTF, Karlstad universityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kau.se
- Carolin PlewaProfessor of Marketing and Stakeholder Engagement, The University of AdelaideΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα adelaide.edu.au
- Jay KandampullyProfessor of Service Management, The Ohio State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα osu.edu
- Ingo Oswald KarpenFull Professor at CTF — Service Research Center, Sweden & Adelaide Business School, AustraliaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kau.se
- Michael KleinaltenkampProfessor (Emeritus) of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fu-berlin.de
- Anna SalonenUniversity of JyväskyläΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα jyu.fi
- Philipp 'Phil' KlausProfessor of Customer Experience Strategy International University of MonacoΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cranfield.ac.uk
Παρακολούθηση
Elina Jaakkola
Professor of Marketing, Turku School of Economics, University of Turku
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utu.fi