Misconceptions on classical mechanics by freshman university students: A case study in a Physics Department in Greece G Stylos, GA Evangelaki, KT Kotsis Themes in Science and Technology Education 1 (2), 157-177, 2008 | 28 | 2008 |
Environmental Literacy: Evaluating Knowledge, Affect, and Behavior of Pre-service Teachers in Greece A Goulgouti, K Plakitsi, G Stylos Interdisciplinary Journal of Environmental and Science Education, 2019 | 24 | 2019 |
Environmental literacy assessment of Greek university pre-service teachers C Gavrilakis, G Stylos, K Kotsis, A Goulgouti Science Education: Research and Praxis, Special Issue 61, 49-71, 2017 | 7 | 2017 |
An Empirical Study on the Evolution of Students’ Perceptions in Basic Concepts of Physics of Primary and Secondary Education in Cyprus P Dimitris, K Konstantinos T., S Georgios ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION 26 (2 …, 2022 | 1 | 2022 |
The effect of 3D Printing technology on primary school students’ content knowledge, anxiety and interest toward science P Spyros, S Georgios, KT Konstantinos, G Konstantinos NTERNATIONAL OURNAL OF, 38, 2021 | 1 | 2021 |
Validation of the thermal concept evaluation test for Greek university students’ misconceptions of thermal concepts G Stylos, A Sargioti, D Mavridis, KT Kotsis International Journal of Science Education 43 (2), 247-273, 2021 | 1 | 2021 |
Στάσεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών ΓΚ Στύλος ΠΤΔΕ-Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 2014 | 1 | 2014 |
Assessment of Greek Pre-service Primary Teachers’ Efficacy Beliefs in Physics Teaching G Stylos, S Kamtsios, KT Kotsis Journal of Science Teacher Education, 2022 | | 2022 |
Use of a Simple Homemade Apparatus to Teach Basic Thermal Concepts – Six Qualitative Demonstrations/Experiments G Stylos, KT Kotsis The Physics Teacher 59, 2021 | | 2021 |
Hands-On Experiments to Teach Basic Heat Concepts. G Stylos, KT Kotsis Primary Science 167, 32-34, 2021 | | 2021 |
The effect of 3D Printing technology on primary school students’ content knowledge, anxiety and interest toward science S Pantazis, G Stylos, TK Kotsis, K Georgopoulos International Journal of Educational Innovation 3 (1), 38-50, 2021 | | 2021 |
The effect of 3D Printing technology on primary school students’ content knowledge, anxiety and interest toward science S Pantazis, G Stylos, KT Konstantinos, K Georgopoulos International Journal of Educational Innovation, 38, 2021 | | 2021 |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Α Γκουλγκουτη, Κ Πλακίτση, Γ Στύλος Επιστήμες Αγωγής 1, 28-50, 2021 | | 2021 |
Εγγραμματισμός των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα εμβόλια και οι παράγοντες που σχετίζονται με τις στάσεις ως προς αυτά Κ Γκλίναβος, Ζώης¨Κώτσης, Γ Στύλος https://journal.eepek.gr/assets/uploads/manuscripts/manuf_294_z6liVXkdhs.pdf …, 2020 | | 2020 |
Η συμπεριφορά των μελλοντικών εκπαιδευτικών προς το περιβάλλον Γκουλγκούτη, Α., Πλακίτση, Αικ., Στύλος, Γ., Γαβριλάκης, Κ., Κώτσης Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη 68, 37-51, 2019 | | 2019 |
Διδακτικές παρεμβάσεις για τη μεταβολή των αντιλήψεων των φοιτητών του ΠΤΔΕ σε έννοιες της θερμότητας Γ Στύλος, Κ Κώτσης 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή «Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών …, 2018 | | 2018 |
Κατανόηση θερμικών φαινομένων σε καθημερινά πλαίσια από φοιτητές Φυσικού Γ Στύλος, Κ Κώτσης 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων …, 2018 | | 2018 |
Στάσεις και πεποιθήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το περιεχόμενο και τη διδασκαλία της Φυσικής στο Δημοτικό Σχολείο Γ Στύλος, ΚΘ Κώτσης, Α Εμβαλωτής Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση 11 (1), 1-14, 2018 | | 2018 |
Αξιολόγηση του περιβαλλοντικού γραμματισμού εκπαιδευόμενων δασκάλων C Gavrilakis, G Stylos, K Kotsis, A Goulgouti Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα & Πράξη 2017 (61), 2017 | | 2017 |
Γνώσεις εκπαιδευόμενων δασκάλων σχετικά με την ενέργεια G Stylos, C Gavrilakis, K Kotsis, A Goulgouti Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα & Πράξη 2017 (61), 2017 | | 2017 |