Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4828 | 1964 |
h-index | 23 | 17 |
i10-index | 33 | 25 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων6 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Dan SchwartzStanford UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu
- Marcel JustProfessor of Psychology, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cmu.edu
- Brian ButterworthProfessor of Cognitive NeuropsychologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Diana LaurillardUniversity College LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Soo-hyun ImHanyang UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hanyang.ac.kr
- Gillian RoehrigProfessor of STEM Education, University of MinnesotaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umn.edu
- Bruce McCandlissStanford UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu
- Vicente MalaveCarnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.cmu.edu
- Timothy A KellerSenior Research PsychologistΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα andrew.cmu.edu
- Rajesh KanaUAB, BirminghamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uab.edu
- Sharlene NewmanIndiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Susan GoldmanUniversity of Illinois at Chicago; Learning Sciences Research InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uic.edu
- Nathalie CoteBelmont Abbey CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bac.edu
- Martin Van BoekelUniversity of MinnesotaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umn.edu
- Bert De SmedtProfessor, Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of LeuvenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ppw.kuleuven.be
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uwo.ca
- Michael ThomasProfessor of Cognitive Neuroscience, Birkbeck, University of LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mail.bbk.ac.uk
- Tamara J. MooreProfessor of Engineering Education, Purdue UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα purdue.edu
- Young Rae KimAssociate Professor, Curriculum & Instruction, Texas A&M University-San AntonioΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tamusa.edu
- Mi Sun ParkAdjunct Faculty, Department of Curriculum & Instruction, Texas A&M University-San AntonioΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tamusa.edu
Παρακολούθηση
Sashank Varma
Schools of Interactive Computing and Psychology, Georgia Tech
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gatech.edu - Αρχική σελίδα