Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4948 | 1840 |
h-index | 29 | 20 |
i10-index | 67 | 35 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων25 άρθρα
3 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Michael Sao PedroApprendisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα apprendis.com
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Ada NakamaWorcester Polytechnic Institute, Akamai TechnologiesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wpi.edu
- Ken KoedingerHCII, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cmu.edu
- Joseph BeckWorcester Polytechnic InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wpi.edu
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.wpi.edu
- Arnon HershkovitzSchool of Education, Tel Aviv UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tauex.tau.ac.il
- Sharona T. LevyUniversity of HaifaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα edu.haifa.ac.il
- Patricia SchankSRI InternationalΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sri.com
- Wouter van JoolingenProfessor of Science and Mathematics EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uu.nl
Παρακολούθηση
Janice Gobert
Professor of Educational Psychology and Learning Sciences, Rutgers Graduate School of Education
Μη επαληθευμένη διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου - Αρχική σελίδα