Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4613 | 1981 |
h-index | 35 | 23 |
i10-index | 87 | 47 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων23 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Kate HowlandUniversity of SussexΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sussex.ac.uk
- Judy RobertsonProfessor of Digital Learning, University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Helen PainUniversity of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα inf.ed.ac.uk
- Chris FrauenbergerProfessor for Human-Computer Interaction, Department of Artificial Intelligence and Human InterfacesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα frauenberger.name
- Geraldine FitzpatrickProfessor of Design and Assessment of Technology, TU Wien (Vienna University of Technology)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tuwien.ac.at
- rose luckinProfessor of Learner Centred Design, Institute of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Professor Mark BrosnanCentre for Applied Autism Research (CAAR), Department of Psychology, University of Bath, UK.Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bath.ac.uk
- Dr Alyssa M. AlcornResearch & Impact Lead for LEANS, Salvesen Mindroom Research Centre (SMRC) University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Sarah ParsonsProfessor of Autism and Inclusion, Southampton Education SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα soton.ac.uk
- Annalu WallerUniversity of DundeeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dundee.ac.uk
- Karen GuldbergProfessor in Autism Studies, University of BirminghamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bham.ac.uk
- Benedict du BoulayUniversity of SussexΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sussex.ac.uk
- Kaśka Porayska-PomstaProfessor of Artificial Intelligence in Education, UCL Knowledge Lab, UCL Institute of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Oliver LemonProfessor of Artificial Intelligence, Heriot-Watt University, Edinburgh, Director of Interaction LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hw.ac.uk
- Joshua UnderwoodIndependent | University of Deusto | British CouncilΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα deusto.es
- Sara BernardiniProfessor at Royal Holloway University of LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rhul.ac.uk
- steve benfordThe University of NottinghamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.nott.ac.uk
- Sam WassUniversity of East LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uel.ac.uk
- Tim J. SmithProfessor of Cognitive Data Science, Creative Computing Institute, University of the Arts LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bbk.ac.uk
- Mary Ellen FosterUniversity of GlasgowΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα glasgow.ac.uk
Παρακολούθηση
Judith Good
Professor of Human Factors in the Internet of Things, University of Amsterdam
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uva.nl