Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1338 | 1038 |
h-index | 12 | 11 |
i10-index | 15 | 12 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων5 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Lauren B. ResnickDistinguished University Professor, Learning Sciences and Education Policy; Psychology and Cognitive Science, University of PittΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα pitt.edu
- Christa S. C. AsterhanHebrew University of JerusalemΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mail.huji.ac.il
- Carolyn Penstein RoseLanguage Technologies Institute and Human-Computer Interaction Institute, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.cmu.edu
- Iris HowleyDepartment of Computer Science, Williams CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.williams.edu
- David AdamsonTurnitinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα turnitin.com
- Gregory DykePost-Doc, Université de LyonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ens-lyon.fr
- Amy OganCarnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.cmu.edu
- David GerritsenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα alumni.cmu.edu
Παρακολούθηση
Sherice Clarke
Assistant Professor, University of California San Diego
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα pitt.edu