Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 9727 | 4857 |
h-index | 48 | 34 |
i10-index | 84 | 59 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων23 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Paul A. KirschnerEmeritus Professor (Educational Psychology), Open University of the NetherlandsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ou.nl
- Jeroen J. G. van MerrienboerMaastricht University - SHEΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα maastrichtuniversity.nl
- Peter B. SloepProfessor emeritus of Technology Enhanced LearningΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ou.nl
- Francis BrounsOpen UniversiteitΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ou.nl
- Peter van RosmalenAssociate Professor, Maastricht University, SHEΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα maastrichtuniversity.nl
- Fred PaasProfessor of Educational Psychology, Erasmus University Rotterdam/Universities of Wollongong / UNSWΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα essb.eur.nl
- Tamara van GogUtrecht UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uu.nl
Παρακολούθηση
Liesbeth Kester
Full professor Educational sciences Utrecht University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uu.nl - Αρχική σελίδα