Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 2640 | 1074 |
h-index | 19 | 16 |
i10-index | 25 | 21 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Wim Van DoorenKU LeuvenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kuleuven.be
- Konstantinos P. ChristouAssistant Professor of Mathematics Education in the School of Early Childhood Education, AristotleΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nured.auth.gr
- Lieven VerschaffelΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kuleuven.be
- Irini SkopelitiUniversity of PatrasΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upatras.gr
- Maria BempeniPh.D. in Mathematics EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoi.gr
- Vassilis KolliasAssistant Professor, Department of Primary Education, University of ThessalyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uth.gr
- Minna LakkalaPostdoctoral researcherΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα helsinki.fi
- Jo van hoofKU LeuvenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ppw.kuleuven.be
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-trier.de
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utu.fi
- Stella VosniadouProfessor of Cognitive Psychology, University of Athens, Greece
Παρακολούθηση
Xenia Vamvakoussi
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoi.gr