Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 6720 | 2128 |
h-index | 40 | 27 |
i10-index | 60 | 41 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tudelft.nl
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rug.nl
- Henry RobbenProfessor of Marketing, Nyenrode Business UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nyenrode.nl
- Rijsdijk, Serge A.Lecturer in Innovation Management, School of Business & Economics, Vrije Universiteit AmsterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vu.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tue.nl
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vu.nl
- Bas DonkersProfessor of Marketing Research, Erasmus UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ese.eur.nl
- Koen DittrichRotterdam University of Applied Sciences - Rotterdam School of Management, Erasmus UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hr.nl
- Geert-Jan van HoutumProfessor of Maintenance and ReliabilityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tue.nl
Παρακολούθηση
Fred Langerak
Professor of Product Development and Management, Eindhoven University of Technology
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tue.nl