Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 9728 | 2864 |
h-index | 35 | 25 |
i10-index | 46 | 32 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων3 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Kristian MollerProfessor of Marketing, Aalto University School of BusinessΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα aalto.fi
- Jan-Ake TornroosÅbo Akademi University, Prof. emeritus of international marketing, School of BusinessΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα abo.fi
- Asta SalmiProfessor, Oulu Business School, University of OuluΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα oulu.fi
- Elina JaakkolaProfessor of Marketing, Turku School of Economics, University of TurkuΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utu.fi
- Jaana TähtinenProfessor of Marketing, University of Turku, School of Economics, PoriΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utu.fi
- Medlin, Christopher J.Business School, University of AdelaideΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα adelaide.edu.au
- Poul Houman AndersenProfessor, Business marketing, Aalborg University & NTNU (Norwegian university of science andΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα business.aau.dk
- Mekhail MustakHanken School of EconicsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utu.fi
- Minna RollinsAssociate Professor of Marketing, UWGΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα westga.edu
Παρακολούθηση
Aino Halinen
Professor of Marketing, Turku School of Economics, University of Turku
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utu.fi