Παρακολούθηση
Georgios Kritikos
Georgios Kritikos
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα aegean.gr - Αρχική σελίδα
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
Appearances of the equals sign in primary school mathematics and natural sciences: an interdisciplinary, systemic approach
A Moutsios-Rentzos, G Kritikos, F & Kalavasis
Proceedings of the International Conference CIEAEM 71, 2019
52019
Co-constructing teaching and learning spaces in and between mathematics and physics at school
A Moutsios-Rentzos, G Kritikos, F Kalavasis
Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics), 2018
42018
Διεπιστημονικές αναστοχαστικές διαδρομές ανάμεσα στα μαθηματικά και τη φυσική: σημεία, αντικείμενα, ερμηνευτές και νοήματα
Α Μούτσιος-Ρέντζος, Γ Κρητικός, Φ Καλαβάσης
Πρακτικά 34ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας με Διεθνή Συμμετοχή …, 2017
42017
Ο/Η Εκπαιδευτικός κατά τη μετάβαση της σχολικής μονάδας στην επείγουσα διαδικτυακή εκπαίδευση: Αναστοχασμοί στο πλαίσιο ταχύρρυθμης επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Γ Κρητικός, Α Κώστας, Α Κοντάκος, Φ Καλαβάσης, Χ Βιτσιλάκη
Πρακτικά 1ου Διεθνούς Διαδικτυακού Συνεδρίου: Από τον 20ο στον 21ο αιώνα …, 2020
32020
Στήριξη διεπιστημονικών αναστοχασμών στη σύγχρονη διδασκαλία Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: ανάμεσα στο δια ζώσης και το εξ αποστάσεως
Γ Κρητικός, Α Μούτσιος-Ρέντζος, Φ Καλαβάσης
Πρακτικά 1ου Διεθνούς Διαδικτυακού Συνεδρίου: Από τον 20ο στον 21ο αιώνα …, 2020
32020
Functions of operations and operands in school mathematics and physics: a complex interdisciplinary (de)mathematised phenomenology
A Moutsios-Rentzos, G Kritikos, F Kalavasis
Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics) 27 (2), 297-299, 2017
32017
Εκπαιδευτική Μηχανική: Μετασχηματίζοντας τη σχολική μονάδα σε μανθάνοντα οργανισμό μέσα από διεπιστημονικούς αναστοχασμούς.
Γ Κρητικός, Φ Καλαβάσης
Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 12, 127-152, 2021
22021
Σύγχρονη & Ασύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την 1η φάση της Πανδημίας λόγω COVID-19: Συμπεράσματα από το Ταχύρρυθμο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Β Παράσχου, Γ Κρητικός, Α Κώστας
Πρακτικά 12ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 41-48, 2021
22021
Μηχανική των διεπιστημονικών αναστοχασμών στη σχολική μονάδα
Γ Κρητικός, Α & Μούτσιος-Ρέντζος
Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 10, 111-126, 2018
22018
The Impact of the Analogical Reflection on the Metacognitive Awareness
G Kritikos, A Dimitracopoulou
The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning 20 …, 2014
22014
Secondary Students’ Analogical Reflections on Unfamiliar Scientific Concepts
G Kritikos, A Dimitracopoulou
The International Journal of Technologies in Learning 24 (2), 25-36, 2017
12017
Αναλογικός Αναστοχασμός: Αναστοχασμός σε Αναλογικά Μοντέλα, μέσα από Μεταγνωστικές Δραστηριότητες Μοντελοποίησης σε Τεχνολογικό Περιβάλλον
Γ Κρητικός
Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας: «Ψηφιακές και …, 2010
12010
Self-reflection, comparative reflection and analogical reflection in the framework of metacognitive modelling activities using the ModellingSpace technological environment
G Kritikos, A Dimitracopoulou
Proceedings of the GIREP-ICPE-MPTL 2010 International Conference: Teaching …, 2010
12010
Διαχείριση της Σημειογραφίας Κλάσματος κατά την Επίλυση Προβλημάτων Φυσικής από Πρωτοετείς Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων
Γ Κρητικός, Α Μούτσιος-Ρέντζος, Φ Καλαβάσης
Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία 2 (2), 20-42, 2022
2022
Design of interactive digital storytelling about school nutrition and food waste in preschool education
C Chatzinikola, G Kritikos, V Papavasileiou, M Kaila
74th OMEP International Conference, 2022
2022
Preservice kindergarten teachers' affective relationship with science and mathematics: a digital storytelling approach
G Kritikos, A Moutsios-Rentzos, F Kalavasis, M Meimaris
74th OMEP International Conference, 2022
2022
Ο διεπιστημονικός αναστοχασμός στη Διδακτική των Μαθηματικών: Εκπαιδευτικό υλικό και εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Α Μούτσιος-Ρέντζος, Φ Καλαβάσης, Γ Κρητικός
Πρακτικά του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΝΕΔΙΜ, 786-788, 2022
2022
Η Επιστήμη των Πολιτών στο πλαίσιο δράσεων απέναντι στην Κλιματική Κρίση
Γ Κρητικός
Κλιματική Κρίση και... Κρίσεις. Κρίσιμο σταυροδρόμι αποφάσεων και δράσεων …, 2022
2022
Η διδακτική σύνδεση ανάμεσα στα Μαθηματικά και στη Φυσική κατά την μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο: Συστημική προσέγγιση της πολλαπλότητας στην έννοια της ισότητας.
Φ Καλαβάσης, Α Μούτσιος-Ρέντζος, Β Πιννίκα, Γ Κρητικός
Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΝΕΔΙΜ, 817-818, 2019
2019
Το Άγχος Μελλοντικών Νηπιαγωγών για τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες
Γ Κρητικός, Α Μούτσιος-Ρέντζος
Πρακτικά 12ου Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP, 512-523, 2019
2019
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–20