Appearances of the equals sign in primary school mathematics and natural sciences: an interdisciplinary, systemic approach A Moutsios-Rentzos, G Kritikos, F & Kalavasis Proceedings of the International Conference CIEAEM 71, 2019 | 5 | 2019 |
Co-constructing teaching and learning spaces in and between mathematics and physics at school A Moutsios-Rentzos, G Kritikos, F Kalavasis Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics), 2018 | 4 | 2018 |
Διεπιστημονικές αναστοχαστικές διαδρομές ανάμεσα στα μαθηματικά και τη φυσική: σημεία, αντικείμενα, ερμηνευτές και νοήματα Α Μούτσιος-Ρέντζος, Γ Κρητικός, Φ Καλαβάσης Πρακτικά 34ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας με Διεθνή Συμμετοχή …, 2017 | 4 | 2017 |
Ο/Η Εκπαιδευτικός κατά τη μετάβαση της σχολικής μονάδας στην επείγουσα διαδικτυακή εκπαίδευση: Αναστοχασμοί στο πλαίσιο ταχύρρυθμης επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου Γ Κρητικός, Α Κώστας, Α Κοντάκος, Φ Καλαβάσης, Χ Βιτσιλάκη Πρακτικά 1ου Διεθνούς Διαδικτυακού Συνεδρίου: Από τον 20ο στον 21ο αιώνα …, 2020 | 3 | 2020 |
Στήριξη διεπιστημονικών αναστοχασμών στη σύγχρονη διδασκαλία Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: ανάμεσα στο δια ζώσης και το εξ αποστάσεως Γ Κρητικός, Α Μούτσιος-Ρέντζος, Φ Καλαβάσης Πρακτικά 1ου Διεθνούς Διαδικτυακού Συνεδρίου: Από τον 20ο στον 21ο αιώνα …, 2020 | 3 | 2020 |
Functions of operations and operands in school mathematics and physics: a complex interdisciplinary (de)mathematised phenomenology A Moutsios-Rentzos, G Kritikos, F Kalavasis Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics) 27 (2), 297-299, 2017 | 3 | 2017 |
Εκπαιδευτική Μηχανική: Μετασχηματίζοντας τη σχολική μονάδα σε μανθάνοντα οργανισμό μέσα από διεπιστημονικούς αναστοχασμούς. Γ Κρητικός, Φ Καλαβάσης Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 12, 127-152, 2021 | 2 | 2021 |
Σύγχρονη & Ασύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την 1η φάση της Πανδημίας λόγω COVID-19: Συμπεράσματα από το Ταχύρρυθμο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου Β Παράσχου, Γ Κρητικός, Α Κώστας Πρακτικά 12ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 41-48, 2021 | 2 | 2021 |
Μηχανική των διεπιστημονικών αναστοχασμών στη σχολική μονάδα Γ Κρητικός, Α & Μούτσιος-Ρέντζος Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 10, 111-126, 2018 | 2 | 2018 |
The Impact of the Analogical Reflection on the Metacognitive Awareness G Kritikos, A Dimitracopoulou The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning 20 …, 2014 | 2 | 2014 |
Secondary Students’ Analogical Reflections on Unfamiliar Scientific Concepts G Kritikos, A Dimitracopoulou The International Journal of Technologies in Learning 24 (2), 25-36, 2017 | 1 | 2017 |
Αναλογικός Αναστοχασμός: Αναστοχασμός σε Αναλογικά Μοντέλα, μέσα από Μεταγνωστικές Δραστηριότητες Μοντελοποίησης σε Τεχνολογικό Περιβάλλον Γ Κρητικός Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας: «Ψηφιακές και …, 2010 | 1 | 2010 |
Self-reflection, comparative reflection and analogical reflection in the framework of metacognitive modelling activities using the ModellingSpace technological environment G Kritikos, A Dimitracopoulou Proceedings of the GIREP-ICPE-MPTL 2010 International Conference: Teaching …, 2010 | 1 | 2010 |
Διαχείριση της Σημειογραφίας Κλάσματος κατά την Επίλυση Προβλημάτων Φυσικής από Πρωτοετείς Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων Γ Κρητικός, Α Μούτσιος-Ρέντζος, Φ Καλαβάσης Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία 2 (2), 20-42, 2022 | | 2022 |
Design of interactive digital storytelling about school nutrition and food waste in preschool education C Chatzinikola, G Kritikos, V Papavasileiou, M Kaila 74th OMEP International Conference, 2022 | | 2022 |
Preservice kindergarten teachers' affective relationship with science and mathematics: a digital storytelling approach G Kritikos, A Moutsios-Rentzos, F Kalavasis, M Meimaris 74th OMEP International Conference, 2022 | | 2022 |
Ο διεπιστημονικός αναστοχασμός στη Διδακτική των Μαθηματικών: Εκπαιδευτικό υλικό και εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Α Μούτσιος-Ρέντζος, Φ Καλαβάσης, Γ Κρητικός Πρακτικά του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΝΕΔΙΜ, 786-788, 2022 | | 2022 |
Η Επιστήμη των Πολιτών στο πλαίσιο δράσεων απέναντι στην Κλιματική Κρίση Γ Κρητικός Κλιματική Κρίση και... Κρίσεις. Κρίσιμο σταυροδρόμι αποφάσεων και δράσεων …, 2022 | | 2022 |
Η διδακτική σύνδεση ανάμεσα στα Μαθηματικά και στη Φυσική κατά την μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο: Συστημική προσέγγιση της πολλαπλότητας στην έννοια της ισότητας. Φ Καλαβάσης, Α Μούτσιος-Ρέντζος, Β Πιννίκα, Γ Κρητικός Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΝΕΔΙΜ, 817-818, 2019 | | 2019 |
Το Άγχος Μελλοντικών Νηπιαγωγών για τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες Γ Κρητικός, Α Μούτσιος-Ρέντζος Πρακτικά 12ου Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP, 512-523, 2019 | | 2019 |