Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1856 | 1270 |
h-index | 18 | 17 |
i10-index | 30 | 22 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων31 άρθρα
5 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Yasmin B. KafaiProfessor of Learning Sciences, University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Deborah A. FieldsUtah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Breanne K. LittsUtah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Debora LuiUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα alum.mit.edu
- David FeldonUtah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uci.edu
- Victor R. LeeAssociate Professor, Stanford Graduate School of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu
- Abigail L. PhillipsAssistant Professor, University of Wisconsin-MilwaukeeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uwm.edu
- mimi reckerutah state universityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Michael T. GiangProfessor, Cal Poly PomonaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cpp.edu
- Yanghee KimLD & Ruth G. Morgridge Endowed Chair, Northern Illinois UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα niu.edu
- Vicki H AllanAssociate Professor of Computer Science, Utah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
Παρακολούθηση
Kristin A. Searle
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu