Παρακολούθηση
Yue Tang
Yue Tang
Emory University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mail.ustc.edu.cn - Αρχική σελίδα
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
A queueing model for customer rescheduling and no-shows in service systems
Y Tang, H Jiang, J Xie, Z Zheng
Operations Research Letters 49 (6), 821-828, 2021
12021
Behavioral factors associated with patients’ non-attendance: A retrospective study in an outpatient specialty clinic at a women’s and children’s hospital in Singapore
Y Tang, H Jiang, J Xie, Z Zheng, CY Loke, BK Goh
International Journal of Healthcare Management, 1-9, 2023
2023
The impact of prescriber experience and continuity on adverse drug reactions in hospitalized cancer patients
Y Tang, J Xie, A Shen, L Liu, F Zhai, C Fu
IISE Transactions on Healthcare Systems Engineering 12 (2), 89-100, 2022
2022
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–3