Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 5203 | 3844 |
h-index | 30 | 28 |
i10-index | 49 | 46 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Mark RuncoDirector of Creativity Research & ProgrammingΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sou.edu
- Ahmed M. Abdulla AlabbasiAssociate Professor of Gifted & Creative Education, Arabian Gulf UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα agu.edu.bh
- Sedat ŞenAssociate Professor of Educational Measurement, Harran UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα harran.edu.tr
- Roni Reiter-PalmonProfessor of Industrial/Organizational Psychology, University of Nebraska OmahaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unomaha.edu
- Uzeyir OgurluUtah Valley UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uwsp.edu
- Molly HolingerMiami UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uconn.edu
- James C. KaufmanProfessor of Educational Psychology, University of ConnecticutΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uconn.edu
- Hyeri ParkAssistant Professor, Namseoul UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nsu.ac.kr
- Brittany GentileUniversity of GeorgiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uga.edu