Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 55127 | 22705 |
h-index | 105 | 70 |
i10-index | 274 | 195 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων14 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Dr Michelle Suzette JonesAssociate ProfessorΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα swansea.ac.uk
- Daniel MuijsUniversity of SouthamptonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα soton.ac.uk
- Christopher DayProfessor of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nottingham.ac.uk
- Pamela SammonsDepartment of Education University of OxfordΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα education.ox.ac.uk
- Janet GoodallProfessor, Swansea UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα swansea.ac.uk
- Donnie AdamsUniversity of Melbourne, AustraliaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unimelb.edu.au
- Andy HargreavesBoston CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bc.edu
- Geoff LindsayProfessor of Educational Psychology and Special Educational Needs, University of WarwickΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα warwick.ac.uk
- James Spillaneprofessor of human development and social policy Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northwestern.edu
- David ReynoldsProfessor of Educational Effectiveness,University of SouthamptonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα soton.ac.uk
- Christopher N ChapmanPrincipal UX Researcher, Amazon Lab126Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα amazon.com
- Adam SteinerMaynard Public SchoolsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα maynard.k12.ma.us
Παρακολούθηση
harris alma
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cardiffmet.ac.uk