Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 3003 | 2209 |
h-index | 28 | 27 |
i10-index | 35 | 34 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων27 άρθρα
6 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Bethany Rittle-JohnsonProfessor of Psychology, Vanderbilt UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vanderbilt.edu
- Nicole M. McNeilUniversity of Notre DameΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nd.edu
- Abbey M. LoehrResearch Director, Institute for School Partnership, Washington University in St. LouisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wustl.edu
- Robert GoldstoneDistinguished Professor, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Percival MatthewsAssociate Professor, University of Wisconsin–MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Marci DeCaroUniversity of LouisvilleΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα louisville.edu
- Martha W. AlibaliProfessor of Psychology, University of WisconsinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Mitchell NathanUniversity of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Caroline Byrd HornburgAssistant Professor of Human Development and Family Science, Virginia TechΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vt.edu
Παρακολούθηση
Emily R. Fyfe
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu - Αρχική σελίδα