Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1333 | 721 |
h-index | 18 | 13 |
i10-index | 21 | 17 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Maria PampakaThe University of ManchesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα manchester.ac.uk
- Laura BlackSchool of Education, University of ManchesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα Manchester.ac.uk
- Geoff WakeUniversity of NottinghamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nottingham.ac.uk
- Stephen BroughtonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stephenbroughton.net
- Pauline VosProfessor of Mathematics Education, Western Norway University of Applied Sciences (HVL)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hvl.no
- Diane HarrisSenior Research Fellow, University of ManchesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα manchester.ac.uk
- Yuriy RogovchenkoProfessor of Mathematics, University of Agder, NorwayΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uia.no
- Tony CroftProfessor of Mathematics Education, Loughborough UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lboro.ac.uk
- Lara AlcockLoughborough UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lboro.ac.uk
- Stephanie ThomasLoughborough UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lboro.ac.uk
- Merrilyn GoosProfessor of Education, University of the Sunshine CoastΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usc.edu.au
Παρακολούθηση
Paul Hernandez-Martinez
Associate Professor in Mathematics Education, Swinburne University of Technology
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα swin.edu.au - Αρχική σελίδα