Παρακολούθηση
Elissavet Chlapana
Elissavet Chlapana
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα edc.uoc.gr
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
Effective practices to enhance immigrant kindergarteners’ second language vocabulary learning through storybook reading
E Chlapana, E Tafa
Reading and writing 27, 1619-1640, 2014
602014
An intervention programme for enhancing kindergarteners' cognitive engagement and comprehension skills through reading informational texts
E Chlapana
Literacy 50 (3), 125-132, 2016
172016
Implementing theoretical approaches using ICT in teaching English as a foreign language
E Tzagkourni, E Chlapana, N Zaranis
Education and Information Technologies 26 (5), 6203-6226, 2021
152021
Effects of a rhythm development intervention on the phonological awareness in early childhood
M Linardakis, K Trouli, E Chlapana
International proceedings of economics development and research 78, 49, 2014
102014
Fostering receptive vocabulary development of kindergarten children with the use of Information and Communication Technologies (ICT)
M Baltzaki, E Chlapana
Education and Information Technologies 28 (11), 14019-14049, 2023
22023
Practices for comprehension strategy instruction: Helping kindergarteners improve their listening comprehension
E Chlapana
International Journal of Childhood Education 2 (4), 1-16, 2021
12021
Η Αξιοποίηση της Μικτής Μάθησης για τη διδασκαλία των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο
Ε Τζαγκουρνή Ε., & Χλαπάνα
Πρακτικά Εργασιών 4 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής, των Επιστημών μέσω …, 2024
2024
Greek kindergarten children’s motivation for reading
E Chlapana, E Tafa, M Linardakis
Preschool and Primary Education 11 (1), 59-75, 2023
2023
Μικτή Μάθηση και θεωρητικές προσεγγίσεις διδακτικής μεθοδολογίας για τη διδασκαλία Αγγλικών στη Β’ τάξη του δημοτικού
Ε Τζαγκουρνή, Ε Χλαπάνα, Ν Ζαράνης
7ο Πανελλήνιο Συνέδριο. Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και τη …, 2022
2022
Ανάπτυξη του γραμματισμού στο Νηπιαγωγείο: απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών και δασκάλων
Μ Κρέζα, Ε Χλαπάνα
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης 8, 98-125, 2022
2022
The Utilization of Van Hiele's Levels on the Instruction of English as a Foreign Language With the Aid of ICT
E Chlapana, N Zaranis, E Tzagkourni
Mobile Learning Applications in Early Childhood Education, 302-323, 2020
2020
Enhancing kindergarten student teachers’ conversation techniques in the context of their teaching practicum.
E Chlapana
International Journal of Humanities, Social Sciences and Education, https …, 2018
2018
An alternative practice for teaching informational texts in kindergarten
E Chlapana, M Sotiropoulou-Zormpala
THE PLACE OF THE CHILD IN 21ST CENTURY SOCIETY, 203, 2016
2016
LITERACY IN GREECE COUNTRY REPORT CHILDREN AND ADOLESCENTS
RV Christine Garbe, Dimitris Koutsogiannis, Dominique Lafontaine, George ...
https://orbi.uliege.be/bitstream/2268/203618/1/Greece_Long_Report.pdf, 2016
2016
BENEFITS, CONTIgUITy OF STUDIES AND PROBlEMS IN PAID PRACTICUM OF KINDERgARTEN STUDENT TEACHERS
V Oikonomidis, E Chlapana
University-School partnership, 181, 0
“Literacy in the 21st Century: Participation–Inclusion–Equity”.
WG Brozo
In-door and out-door educational activities for fostering book reading and narrative skills in kindergarten children
E Chlapana
“Literacy in the 21st Century: Participation–Inclusion–Equity”.
E Chlapana
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–18