Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4799 | 4435 |
h-index | 39 | 39 |
i10-index | 69 | 68 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων20 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα audencia.com
- marco lau chi keungTeesside UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tees.ac.uk
- Yevhen BaranchenkoNorthumbria University, UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northumbria.ac.uk
- Sarah Xiaothe University of Durham Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα durham.ac.uk
- Mauro Jose De OliveiraProfessor of Business Communication, Ethics, Consumer Behavior, Digital Marketing, StorytellingΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fei.edu.br
- Ed CottamAssociate Professor, Northumbria UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northumbria.ac.uk
- Joseph Amankwah-AmoahFull Professor of International Business, Durham UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα durham.ac.uk
- Simona D'AntoneAssociate Professor of Marketing, Kedge Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kedgebs.com
- Bruce PrideauxProfessor of TourismΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cqu.edu.au
- Ender DemirReykjavik University & Korea University Business School (Adjunct)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ru.is
- Ilias VlachosProfessor in Supply Chain ManagementΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα excelia-group.com
- Chen YeThe Key Laboratory of Embedded System and Service Computing, Tongji University, Shanghai, ChinaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tongji.edu.cn
Παρακολούθηση
Zhibin Lin
Professor in Marketing, Durham University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα durham.ac.uk - Αρχική σελίδα