Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 530 | 491 |
h-index | 11 | 11 |
i10-index | 12 | 11 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Joan Arnedo-MorenoUniversitat Oberta de CatalunyaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu
- Ana-Elena Guerrero-RoldánUniversitat Oberta de Catalunya, UOCΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu
- Thanasis DaradoumisProfessor, University of the Aegean / Open University of CataloniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu
- Thomas LancasterImperial College LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα imperial.ac.uk
- Phillip DawsonProfessor and Co-Director, Centre for Research in Assessment and Digital LearningΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα deakin.edu.au
- Sheona ThomsonQueensland University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα qut.edu.au
- Henk HuijserAssociate Professor Curriculum and Learning Design, Queensland University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα qut.edu.au
Παρακολούθηση
Alexander Amigud
CSSP
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sociometer.science