Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 789 | 724 |
h-index | 14 | 14 |
i10-index | 18 | 18 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων32 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.wpi.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Seth Akonor AdjeiNorthern Kentucky UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nku.edu
- Xiaolu XiongWorcester Polytechnic InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wpi.edu
- Siyuan ZhaoPh.D. Student of Computer Science, Worcester Polytechnic InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wpi.edu
- Shamya KarumbaiahAssistant Professor, University of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Charles LangVisiting Assistant Professor, Teachers College Columbia UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tc.columbia.edu
- Joseph Jay WilliamsUniversity of Toronto (CS:HCI + applied AI/ML, Stats, Psych, Education, Econ)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.toronto.edu
Παρακολούθηση
Anthony Botelho
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα coe.ufl.edu - Αρχική σελίδα