Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 14746 | 4627 |
h-index | 40 | 31 |
i10-index | 47 | 45 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων0 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα insead.edu
- Alexander FedorikhinMarketing Professor, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα danariely.com
- Ziv CarmonINSEADΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα insead.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα duke.edu
- Antonio RangelBing Professor of Neuroscience, Behavioral Biology and Economics, CaltechΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hss.caltech.edu
- Stephen Michael NowlisAugust A Busch Jr. Distinguished Professor of Marketing, Washington University in St LouisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wustl.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα duke.edu
- George LoewensteinProfessor of Economics and Psychology, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα andrew.cmu.edu
- Tanya L. ChartrandDuke UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα duke.edu
Παρακολούθηση
baba shiv
Professor of Marketing, Stanford University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu